Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet
Store Balletskoledag 2020
Søndag d. 15. marts, kl. 15.00
Det er igen blevet tid til at tilmelde sig Store Balletskoledag på Det Kongelige Teater. Hvis det er første gang I skal deltage ved Store Balletskoledag, så kan I læse mere om dagen på vores hjemmeside her:
Der er aldersgrænse fra Det kongelige Teaters side, som hedder 7-18 år.
For os betyder det fra årgang 2012, hvilket betyder, at hold DE, D, E, FG, GH, I, T1, T2 og T3, kan deltage.
Elever, som falder udenfor aldersgrænsen, men går på et af de ovennævnte hold, må gerne deltage, da vi ikke vil udelukke enkeltpersoner fra et hold.
Billetter
Det kongelige Teater giver forældre mulighed for at købe 2 billetter inden det officielle billetsalg åbner.
Der er et begrænset antal billetter sat til side, så vi beder jer tage hensyn til reglerne, så alle forældre får mulighed for at købe billetter.
Tilmeldte elever vil modtage en separat mail herom EFTERtilmeldingsfristen for Store Balletskoledag 2020.
Bech Ballet Akademi står IKKE for salg af billetter, så vi kan desværre ikke hjælpe jer med billetkøbet. Hvis I har spørgsmål/problemer må I kontakte Det kongelige Teater på tlf. 33696969 mandag-fredag kl. 9.30-16.00.
Prøver
Ligesom med vinterforestillingen læres koreografierne til træning. Da vi kun har 2 mdr. til at lære det hele, er det vigtigt, at I møder talstærke op til træning efter juleferien, da vi går i gang med at lære trin med det samme.
Udover de almindelige træningstimer vil der være 2 prøver. Det er vigtigt, at I kommer til prøverne, da det er her alle dansene sættes sammen til én forestilling.
1. Prøve: lørdag d. 7. marts 2020 (Det er ikke sikkert at alle hold skal komme til denne prøve)
2. Generalprøve: lørdag d. 14. marts 2020
Tidsplanen for de 2 prøver kommer snarest.
Udebliver man fra generalprøven uanset grund, vil man ikke kunne deltage i forestillingen d. 15. marts.
Er man for syg til at deltage til prøven, antager vi, at man også er for syg til at optræde dagen efter.
Generalprøven er sidste mulighed for rettelser og ved udeblivelser, vil der blive flyttet rundt på danseopstillinger for at tilpasse de elever, som er tilstede til prøven.
Tilmelding
Det koster kr. 100 i deltagergebyr pr. elev. Deltagergebyret går imod ekstra prøvetider samt kostumeudgifter.
Elever som ikke har mulighed for at betale gennem klubmodul, betaler som sædvanligt direkte til Bech Ballet Akademis bankkonto. HUSK at sende kvittering til adm@bechballetakademi.dk, så vi kan registrere jeres tilmelding.
Balletskolen står for kostumer. Alle skal selv sørge for balletsko og piger skal selv sørge for tricot (balletlyserøde strømpebukser). Mange af pigerne vil også være glad for en underdragt, den fungere som undertøj og gør det nemt for dem at skrifte alle stedet.
Tilmeldingsfristen er d. 23. december 2019. Underviserne går i gang med at koreografere, og der skal findes/laves kostumer lige efter jul, så husk at tilmelde/afmelde jer, så vi ved hvor mange elever, vi har med at gøre.
Vi håber, at I alle har lyst til at være med til denne dejlige dag, det er ganske frivilligt at deltage, men det plejer at være en rigtig god oplevelse for alle.
Hjælpeforældre
Også ved denne forestilling vil vi få brug for hjælpeforældre. Vi opfordre alle til at prøve at være hjælpeforældre, det plejer også at være en god oplevelse for forældrene og vi er rigtig glade for den hjælp I giver. Der vil komme et særskilt event, hvor det er muligt at tilmelde sig som hjælpeforældre.
Bech Ballet Akademi
Tilmeldte
106 /150
Tilmeldingsfrist
19.01.2020
15.03.2020 kl. 15.00 - 15.03.2020 kl. 18.00
Det Kongelige Teater, Gammel scene.
100,00 kr.